همه چیز درباره چرخ خیاطی صنعتی مادگی(جادکمه)

چرخ خیاطی صنعتی مادگی(جادکمه)

چرخ خیاطی صنعتی مادگی(جادکمه)، امروزه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در صنایع تولید ماشین آلات دوخت (چرخ خیاطی صنعتی) ، برای انجام  دوخت  قسمت های مختلف  پوشاک ، دستگاه های  تخصصی دوخت و چرخ های تخصصی خیاطی  طراحی ، تولید و در بازار عرضه می شود.

یکی از این چرخ های خیاطی تخصصی پر مصرف در صنعت پوشاک ، چرخ خیاطی صنعتی مادگی(جادکمه) می باشد که  امروزه در بسیاری از تولیدی های پوشاک مورد استفاده قرار گرفته است و دارای انواع متعددی می باشد که به شرح مختصری از آنها می پردازیم:

چرخ خیاطی صنعتی مادگی (جا دکمه)

انواع چرخ خیاطی صنعتی مادگی(جادکمه) :

1-چرخ خیاطی صنعتی مادگی(جادکمه) 781 :

این  چرخ خیاطی ، موتور سر خود می باشد (بدون تسمه) با قابلیت سر نخ زن و پایه بالاکن  اتوماتیک  و کاملا بی صدا و کم مصرف می باشد.شروع و پایان حرکت در این چرخ به وسیله حسگر های دیسک کنترل می شود که این نوع عملکرد باعث کمتر شدن استهلاک و صدای دستگاه می شود.

موارد مصرف: در انواع پیراهن، مانتو ، شلوار و …

2- چرخ خیاطی صنعتی مادگی(جادکمه) 1790:

این چرخ خیاطی، موتور سر خود می باشد (بدون تسمه)  و قابلیت دوخت کلیه مدل های جادکمه یک سر گرد، دو سر گرد ، مستطیلی و چشمی را به صورت کاملاً اتوماتیک  دارد. تنظیم طول مادگی ، عرض  و تراکم دوخت از طریق پنل لمسی انجام می شود و طول تیغ با توجه به طول مادگی به صورت اتوماتیک تغیر می کند . همچنین قابلیت دوخت مادگی دو رنگ را نیز دارد.

موارد مصرف: در انواع پیراهن،  مانتو ، شلوار و …

3- چرخ خیاطی صنعتی مادگی(جادکمه) 1796:

این چرخ خیاطی، موتور سر خود می باشد (بدون تسمه)  و قابلیت دوخت کلیه مدل های جادکمه یک سر گرد، دو سر گرد ، مستطیلی و چشمی را به صورت کاملاً اتوماتیک  دارد. تنظیم طول مادگی ، عرض  و تراکم دوخت از طریق پنل لمسی انجام می شود و طول تیغ با توجه به طول مادگی به صورت اتوماتیک تغیر می کند . قابلیت دوخت مادگی دو رنگ و همچنین دارای فک مادگی خطی می باشد.

موارد مصرف: در انواع پیراهن،  مانتو ، شلوار و …

4-چرخ خیاطی صنعتی مادگی(جادکمه) 580:

چرخ خیاطی صنعتی مادگی(جادکمه) یکی ار تخصصی ترین مدل های چرخ خیاطی مادگی می باشد که علاوه بر دارا بودن  مشخصات چرخ های مادگی فوق ، دارای تیغ چشمی می باشد که این قابلیت سبب متمایز ساختن آن با سایر چرخ های مادگی شده است.

مورد مصرف: انواع پوشاک زنانه و کت و شلوار مردانه (جین –کتان-فاستونی و شلوار جین) و …

 

لینک محصولات مرتبط :

مادگی (جا دکمه زن) اتوماتیک دو رنگ LG-1790

چرخ خیاطی صنعتی جادکمه زن رویانگ RY 781-D موتور مستقیم (مادگی)

چرخ خیاطی صنعتی جا دکمه زن لی گلد LG 781-D مادگی موتور سرخود 

پر بازدیدها:

دسترسی ها: