ورود/ثبت نام

دستور العمل استفاده سردوز سوپر جت صنعتی رویانگ RY 798 ED

مقدمه

چرخ خیاطی سردوز صنعتی رویانگ سریED  798 سوپرجت  فول کامپیوتری می باشد . این چرخ خیاطی سردوز صنعتی در سه حالت معمولی ، نیمه اتوماتیک و فول اتوماتیک قابل استفاده و دارای سر نخ زن ابتدا وانتها  می باشد. این قابلیتها بازدهی تولید را تا 30 در صد افزایش  می دهد. همچنین در سردوزهای سوپر جت از تکنولوژی جدید تر و به تناسب آن قطعات بهتری استفاده شده است که باعث شده است این محصول دارای سرعت دوخت  بیشتر (تقریبا دو برابر نسبت به مدل های معمولی)  ، صدا و لرزش کمتر باشد.مدل های 4 نخ بیشتر برای دوخت تی شرت ، لباس زیر، ورزشی ،تاپ و در مجموع برای پارچه های تریکو و 5 نخ برای دوخت پیراهن ، شلوار ، مانتو و … استفاده می شود.

چرخ خیاطی صنعتی رویانگ سردوز زیگزال کامپیوتری

نکات ضروری:

1- قبل از تعویض سوزن و  تغییر طول دوخت چرخ خیاطی را خاموش نمایید .

2- جهت جلوگیری از حوادث ناشی از نوسانات برق حتما از محافظ استاندارد استفاده نمایید.

3- اتصال به ارت جهت تخلیه الکتریسیته ساکن و سرگردان در دستگاه که به علت چرخش موتور بوجود می آید ، اجباری است. این اتصال از مدارات الکترونیکی دستگاه شما نیز حفاظت می نماید.

4- از جدا کردن محافظ های قسمتهای مختلف (سوزن ، شیطانک ، تسمه ) جدا خودداری نمایید.

5- دستورالعمل را به خوبی مطالعه نمایید.

6- حداکثر ظرف مدت 10 روز پس از خرید از طریق اپلیکیشن و یا سایت اقدام به دریافت برگه گارانتی نمایید.

1) نکات ایمنی :

لطفا قبل از راه اندازی راهنمای کاربری محصول را مطالعه نمایید .

1-1 ) ولتاژ ورودی محصولات 220 V می باشد که جهت جلوگیری از هرگونه خرابی به علت نوسانات ولتاژ از محافظ برق ارت دار و استاندارد با توان حداقل 600 W استفاده نمایید .

1-2 ) از قرار دادن محصول در نزدیکی موتور های الکتریکی قوی و هر وسیله ای که میدان مغناطیسی شدید به وجود می آورند و یا در مسیر امواج فرستنده رادیویی خودداری نمایید .

1-3 ) حتماً جهت جلوگیری از پارازیت و برق گرفتگی سطحی از پریز های ارت دار استفاده نمایید .

اجزاء و قطعات :

1) توپی

2) پنل کنترل

3) تنظیم نخ  قلاب زیر

4) تنظیم نخ قلاب بالا

5) تنظیم نخ  سوزن راست

6) تنظیم نخ سوزن چپ

7) شیشه روغن

8) پیچ فشار پایه

9) سر نخ زن

10) درب بغل

11) درب جلو

 

 راه اندازی چرخ خیاطی سردوز سوپر جت RY-798D:

1- تخته و پایه را از روی راهنمای نصب داخل کارتن نصب نمایید . کارتر و ناودانی را  همانند شکل زیر و  سپس  سنسور پدال و باکس کنترل را زیر تخته نصب نمایید. سنسور پدال را در زیر میز به گونه ای به پدال متصل کنید که پدال در دو جهت قابلیت حرکت داشته باشد. سیم سنسور پدال را به محل سوکت مربوطه وصل نمایید. لازم به دکر است که این فیش فقط در یک جهت در سوکت مقابل قرار می گیرد . بعد از نصب سنسور پدال روکش آن را کمی عقب بکشید و از وصل بودن تک تک سیمهای داخل سوکت اطمینان حاصل نمایید.در آخر روکش را به محل خود برگردانید.

2- روغن را به مقداری که سطح آن بین دو علامت L و H (حد پایین و بالا) کارتر برسد ،درون کارتر بریزید. در صورتی که روغن کمتر ازL  حد پایین باشد کلیه قسمت های چرخ خیاطی به خوبی روغن کاری نشده و در نتیجۀ ساییدگی دنده ها، بوشها ومفاصل ،صدای چرخ شما زیاد خواهد شد و اگرکه با این حال به کار خود ادامه دهید احتمال قفل کردن چرخ نیز می باشد.

3- در پوش لاستیکی بالای میل سوزن بیرون بیاورید و به وسیله روغندان کاملا قسمت میل سوزن و نمدهای آن را آغشته به روغن نمایید.چرخ خیاطی را روشن نمایید لازم بذکر است که 30 دقیقه اول حرکت چرخ باید با سرعت پایین از آن استفاده شود، تا عملیات روانکاری اولیه به خوبی انجام شود.

پر بازدیدها:

دسترسی ها: