بررسی چرخ خیاطی راسته دوز

چرخ خیاطی راسته دوز:

صنعت خیاطی یکی از شیرین ترین صنایع در دنیا می باشد. این صنعت به تجهیزات و لوازم مختلفی نیاز دارد. یکی از مهمترین تجهیزات و لوازمی که در خیاطی مورد استفاده می باشد، چرخ های دوخت و دوز می باشند. در قدیم الایام، قبل از آن که صنعت رشد کند و این چرخ ها به بازار آیند، خیاطان با استفاده از دست های خود آرام آرام و دانه به دانه لباس‌ ها را می دوختند

آن ها برای هر کوک زدن یک بار سوزن را بالا و پایین می کردند. به جرات می توان گفت دوخت یک لباس بسیار طاقت فرسا بود. اما دیگر آن دوره تمام شده است. امروزه دستگاه های صنعتی به وفور در بازار موجود می باشند.امروزه چرخ های خیاطی در محیط های صنعتی و خانگی مورد توجه قرار گرفته اند. نمونه های متفاوتی از این چرخ های خیاطی موجود می باشد. یکی از نمونه های چرخ خیاطی که کارایی بالایی را دارد، چرخ راسته دوز است. این نوع چرخ خیاطی در این پیشه کاربرد بسیاری دارد. کمتر محیط صنعتی یا محیط کارگاه کوچک خیاطی را می بینید که از چرخ راسته دوز استفاده نکرده باشد. این چرخ خیاطی دارای برند ها و نمونه های مختلفی هستند.

کارایی چرخ خیاطی راسته دوز در صنعت خیاطی

آیا چرخ راسته دوز را می شناسید؟ آیا می دانید کارایی این چرخ چه می باشد؟ ما به شما این نکات را خواهیم گفت؛ چرخ های راسته دوز از نمونه چرخ های خیاطی می باشند که برای دوختی مستقیم در صنعت مورد توجه قرار گرفته است. اما کاربرد این چرخ چگونه است؟ چرا همگان دوست دارند تا این نوع چرخ خیاطی را در محیط کاری خود داشته باشند؟

در این مورد می توان گفت که با توجه به کارایی این چرخ خیاطی و نحوه دوخت آن، برای دوخت هرگونه پارچه ‌ای که در نظر داشته باشید، مناسب می باشد.

پس می توان علت محبوبیت آن را در کاربرد بالای آن برروی پارچه های مختلف دانست. لذا نوع دوختی که این چرخ خیاطی بر روی پارچه می ‌زند دوختی محکم می باشد. این دوخت با دو نخ جدا از هم که یکی از سر سوزن و دیگری از ماسوره ای که در چرخ خیاطی قرار گرفته شده است، صورت می گیرد. این دوخت بسیار محکم و با دوام خواهد بود. از بدو ورد این دستگاه، تا به الان این چرخ خیاطی ها در خانه های افراد بوده است

لذا به دلیل این که هرگونه خیاطی را می توان با این چرخ خیاطی انجام داد، فروش آن بالا رفته و بسیاری از افراد نسبت به خرید آن اقدام می ‌کنند.

نمونه های مختلف این چرخ خیاطی پرکاربرد

چرخ راسته دوز، نمونه ‌های مختلفی را در صنعت دارد. با توجه به نوع کاربردی که افراد از این چرخ های خیاطی نیاز دارند، نمونه های آن تهیه شده و خریداری می شود.

 یکی از نمونه های این نوع چرخ خیاطی، چرخ راسته دوز معمولی (دینام سرخود) می باشد.  این نمونه معمولاً در خانه ها و مغازه های نسبتاً کوچک برای انجام کارهای ساده مورد استفاده قرار می گیرد.

نمونه دیگر چرخ های راسته دوز که البته مهم ترین نوع آن می باشد، چرخ راسته دوز کامپیوتری است  نوع کامپیوتری این چرخ خیاطی به عنوان بهترین نوع و کاربردی ترین آن ها می باشد. تکنولوژی محبوبی که در این نوع به کار رفته شده، سیستم روانکاری آن می ‌باشد.

این روانکاری به صورت خودکار عمل کرده و کیفیت بسیار مناسبی را در خدمت خیاط قرار می‌دهد. 

جالب است که بدانید این مدل، می تواند تعداد دوخت هایی را که برای شما زده یک به یک بشمرد و در پایان به شما گزارش دهد. توجه داشته باشید که قدرت این چرخ خیاطی متغیر است. لذا اگر شما یک پارچه ظریف را که نیاز به دوختی ظریف دارد به این چرخ خیاطی بسپارید، قدرت متناسب با آن پارچه را در اختیار قرار می دهد

 

چرخ خیاطی خود را از ما بخواهید…

حال که اطلاعات کافی در مورد چرخ های خیاطی راسته دوز را به دست آوردید، بهتر است که نسبت به خرید آن اقدام کنید. شرکت جامه آرایان برای شما این امکان را به وجود آورده که در بین برندهای معتبر تولید کننده چرخ خیاطی راسته دوز، بهترین انتخاب را داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به قسمت محصولات – چرخ خیاطی صنعتی – راسته دوزها  که در افزونه بالا می بینید، برای انتخاب و خرید دستگاه راسته دوز خود اقدام نمایید. هر کدام از نمونه هایی که در بالا عنوان شد در شرکت جامه آرایان  موجود می باشد.

جامه آرایان، مرجعی کامل و به روز برای خرید دستگاه های با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه می باشد.

اگر یک کارگاه خیاطی را بنا کرده اید، از محصولات شرکت های جامه آرایان غافل نشوید. جامه آرایان علاوه بر دستگاه ‌های راسته دوز، می ‌تواند چرخ های خیاطی و تجهیزات مرتبط با خیاطی را با بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان فراهم آورد.

پر بازدیدها:

دسترسی ها: