دستور العمل استفاده چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز لی گلد 9050

مقدمه

چرخ خیاطی راسته دوز صنعتی لیگلد 9050 ساده ترین مدل راسته دوز موتور سرخود  می باشد که قطعات اصلی آن همانند  کمپلت آن ساخت کشور  ژاپن می باشد  و  از ویژگی های آن می توان به طول دوخت 8 میلیمتری آن اشاره کرد که آن را از دیگر چرخ ها ی خیاطی متمایز نموده است. با وجود اینکه از خانواده چرخ های ظریف دوز می باشد قابلیت دوخت پارچه های متوسط وحتی ضخیم را  به واسطه طول دوخت بلند دارا می باشد. همچنین امکانات شروع آرام ، موقعیت سوزن و در مدل های جدیدتر سیستم تک سوزن کمک شایانی به دوخت راحتتر و سریعتر می نماید. امیدواریم استفاده از این محصول ، نهایت بازدهی و لذت را  برایتان فراهم آورد.

چرخ خیاطی صنعتی لی گلد راسته دوز موتور سرخود 9050

نکات ضروری:

1-قبل از تعویض پایه ، سوزن  و ماسوره چرخ خیاطی را خاموش نمایید .

2- جهت جلوگیری از حوادث ناشی از نوسانات برق حتما از محافظ استاندارد استفاده نمایید.

3- اتصال به ارت جهت تخلیه الکتریسیته ساکن و سرگردان در دستگاه که به علت چرخش موتور بوجود می آید ، اجباری است. این اتصال از مدارات الکترونیکی دستگاه شما نیز حفاظت می نماید.

4- از جدا کردن محافظ های قسمتهای مختلف (سوزن ، شیطانک ، تسمه ) جدا خودداری نمایید.

5-دستورالعمل را به خوبی مطالعه نمایید.

6- حداکثر ظرف مدت 10 روز پس از خرید از طریق اپلیکیشن و یا سایت اقدام به دریافت برگه گارانتی نمایید.

اجزاء و قطعات:

1)توپی

2)پنل تنظیمات

3)درجه طول دوخت

4)قفل کن طول دوخت

5)اهرم سرقایمی

6)تنظیم نخ ماسوره پیچ

7)شیشه روغن

8)تیغ برش نخ ماسوره پیچ

9)ماسوره پیچ

 

10)تنظیم نخ کوچک

11)تظیم نخ

12)کلید تک سوزن

13)پیچ فشارپایه

14)شیطانک

15)پایه دوخت

16)صفحه کشو

17)صفحه دوخت

 چرخ خیاطی صنعتی لی گلد 9050

راه اندازی چرخ خیاطی راسته دوز موتور سرخود لی گلد 9050 :

1- تخته و پایه را از روی راهنمای نصب داخل کارتن نصب نمایید و لاستیکهای دور کارتر و زیر لولاها را بروی میز نصب نمایید.سپس  لولا های چرخ را بر روی بدنه نصب کرده و چرخ را بروی پایه قرار دهید. سنسور پدال را در زیر میز به گونه ای نصب نمایید که پدال در دو جهت قابلیت حرکت داشته باشد. سیم سنسور پدال را به محل سوکت مربوطه وصل نمایید. لازم به دکر است که این فیش فقط در یک جهت در سوکت مقابل قرار می گیرد . 

بعد از نصب سنسور پدال روکش آن را کمی عقب بکشید و از وصل بودن تک تک سیمهای داخل سوکت اطمینان حاصل نمایید.در آخر روکش را به محل خود برگردانید.

2- روغن را به مقداری که سطح آن بین دو علامت L وH (حد پایین و بالا) کارتربرسد ،درون کارتر بریزید. در صورتی که روغن کمتر ازL حد پایین باشد کلیه قسمت های چرخ خیاطی به خوبی روغن کاری نشده و در نتیجۀ ساییدگی دنده ها ، بوشها ومفاصل ،صدای چرخ شما زیاد خواهد شد و اگرکه با این حال به کار خود ادامه دهید احتمال قفل کردن چرخ نیز می باشد.

3- در پوش لاستیکی بالای میل سوزن بیرون بیاورید و به وسیله روغندان کاملا قسمت میل سوزن و نمدهای آن را آغشته به روغن نمایید.چرخ خیاطی را روشن نمایید لازم بذکر است که 30 دقیقه اول حرکت چرخ باید با سرعت پایین از آن استفاده شود، تا عملیات روانکاری اولیه به خوبی انجام شود.

 

اطلاعات کامل تر  در بخش راهنمای استفاده از محصولات در دسترس می باشد.

 

پر بازدیدها:

دسترسی ها: