معرفی و بررسی انواع میاندوز تخصصی رویانگ

معرفی و بررسی انواع میاندوز تخصصی رویانگ


 

چرخ میاندوز از انواع چرخ های خیاطی صنعتی با کاربرد زیاد جهت تمیز دوزی و دوخت حرفه ای است. چرخ خیاطی های صنعتی بر خلاف انواع چرخ خیاطی نوع خانگی دارای وزن بالاتری هستند و قیمت چرخ میاندوز و انواع دیگر چرخ خیاطی های صنعتی نسبت به چرخ خیاطی های ساده خانگی بیشتر است.

در مقایسه بین چرخ خیاطی های صنعتی با چرخ خیاطی خانگی می توان گفت که انواع چرخ خیاطی های صنعتی دارای موتور بسیار قوی و پر سرعت تری هستند و به همین ترتیب کارایی این نوع از چرخ های خیاطی نیز بیشتر از انواع خانگی است. در نتیجه بازدهی کار با سرعت بیشتر و بهتری برای دوخت انواع لباس و عرضه آنها امکان پذیر می شود. البته کیفیت دوخت در چرخ خیاطی صنعتی و همین طور چرخ خیاطی خانگی تفاوتی با یکدیگر ندارد و تفاوت آنها در نوع کار و قدرت دستگاه است.

کاربرد انواع چرخ میاندوز

مهم ترین کاربرد چرخ میاندوز در خیاطی برای دوخت پارچه هایی از جنس کشی و انواع پارچه هایی با جنس تریکو است تا دوختی حرفه ای را انجام دهد. چرخ میاندوز تنها برای یک نوع دوخت تخصص یافته است. از این رو برای استفاده به عنوان چرخ خیاطی خانگی برای افرادی که در امر خیاطی مبتدی هستند، مناسب نبوده و از لحاظ قیمت خرید برای آنها مقرون به صرفه نیست.

طراحی سایت آمازین

اسپانسر ساعت سیگلو

اسپانسر گالری زاب