ورود/ثبت نام

چرا دستگاه برش اتوماتیک پارچه YIN ؟؟؟

دستگاه برش اتوماتیک پارچه YIN با بهترین کیفیت و بالاترین عملکرد، جزء شناخته شده ترین دستگاه برش در دنیا می باشد. این دستگاه در ابعاد برش متفاوت با انعطاف در ارتفاع برش جهت کلیه متریال ها به بازار عرضه می گردد.

دستگاه برش اتوماتیک پارچه YIN درب های جدیدی از تکنولوژی را در عرصه تولید پوشاک، به روی تولیدکنندگان گشوده است.

دستگاه برش اتوماتیک ، مناسب جهت اتاق های برش کارخانجات پوشاک – کارخانجات و تولیدی های منسوجات صنعتی و یکبار مصرف – کالاهای خواب – کیف و کفش و … می باشد.

از جمله ویژگی این دستگاه، استفاده از تیغه ای خاص مجهز به سیستم خنک کننده جهت برش متریال قابل اشتعال است که استفاده از این سیستم عملیات برش را با دقت بالا و بدون آسیب رساندن به پارچه انجام می دهد.

از دیگر ویژگی های قسمت تیغه ی دستگاه برش اتوماتیک YIN، استفاده از سیستم تیزکن خودکار می باشد که در صورت نیاز به تعویض تیغه، به کاربر هشدار می دهد.

این دستگاه دارای سیستم مکش بسیار قوی به منظور دقت بالا در برش و جمع آوری ضایعات زیر برش می باشد. همچنین استفاده از این فرآیند، زمان برش را کوتاهتر می کند.

در سیستم برش اتوماتیک کلیه مراحل توسط یک اپراتور هدایت می شود.

علاوه بر اینها، توابعی مانند تنظیم خودکار، چیدمان اتوماتیک، عملیات وکیوم پارچه – تبدیل داده های برش به پرونده ای برای بایگانی و دریافت گزارشات لحظه ای، از مزایای استفاده از دستگاه برش اتوماتیم YIN در خط تولید پوشاک می باشد.

جامه آرایان مشاوره برتر در عرصه تولید پوشاک در کشور

پر بازدیدها:

دسترسی ها: