دستور العمل استفاده راسته دوز کامپیوتری لی گلد A6

مقدمه

چرخ خیاطی راسته دوز صنعتی لی گلد A6  جدید ترین و کامل ترین مدل راسته دوز موتور سرخود  می باشد که قطعات اصلی آن همانند  کمپلت آن ساخت کشور  ژاپن می باشد  و کلیه قسمت های آن از مرقوب ترین قطعات ساخته شده اند .این چرخ خیاطی قابلیت عملکرد اتوماتیک در حرکت پایه دوخت، سر نخ زن و ســر قائمی (بست ابتدا و بست انتهای کار) را دارا می باشد. برخلاف کلیه برند های موجود در بازار که برای آزاد کردن نخ هنگام سر نخ زدن از سیم بکسل نازکی استفاده نموده اند، 

از مگنت در داخل پیشانی چرخ استفاده کرده است، که همین تکنولوژی استهلاک دستگاه  و نیاز به تعمیر ات را به اندازه قابل توجهی کاهش داده است. موتور چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری  A6 سرو موتور ( کم مصرف و آپارتمانی ) می باشد. تنظیمات  کلیه قسمت ها به تفکیک و بسیار کامل در پنل کنترل  آن در نظر گرفته شده است.

استفاده از پنل کلید های آن بسیار  ساده می باشد .در داخل  بسته بندی چرخ یک ست پایه های جانبی  شامل پایه های تک شاخ چپ و راست و پایه قیطان دوزی موجود می باشد.البته در بعضی از بسته ها نیز هدایایی مانند ساعت نیز وجود دارد. چرخ خیاطی صنعتی لی گلد  کامپیوتری قابلیت انجام برنامه ریزی های ذیل را دارد :

– دوخت آزاد : این برنامه جهت دوخت در تعداد بخیه های متفاوت استفاده می شود.

– دوخت w : تعداد بخیه ها و تعداد دفعات رفت و برگشت دوخت قابل تنظیم می باشد. این دوخت برای پل کمر و دوخت برخی از مارکها استفاده می شود.

– دوخت جیب: تعداد بخیه ها در 4 مسیر قابل برنامه ریزی می باشد.

– دوخت با برنامه: دوخت با قابلیت برنامه ریزی 24 مسیر

همچنین امکانات شروع آرام ، موقعیت سوزن و سیستم تک سوزن کمک شایانی به دوخت راحتتر و سریعتر می نماید. امیدواریم استفاده از این محصول ، نهایت بازدهی و لذت را  برایتان فراهم آورد.

نکات ضروری:

1-قبل از تعویض پایه ، سوزن  و ماسوره چرخ خیاطی را خاموش نمایید .

2- جهت جلوگیری از حوادث ناشی از نوسانات برق حتما از محافظ استاندارد استفاده نمایید.

3- اتصال به ارت جهت تخلیه الکتریسیته ساکن و سرگردان در دستگاه که به علت چرخش موتور بوجود می آید ، اجباری است. این اتصال از مدارات الکترونیکی دستگاه شما نیز حفاظت می نماید.

4- از جدا کردن محافظ های قسمتهای مختلف (سوزن ، شیطانک ، تسمه ) جدا خودداری نمایید.

5-دستورالعمل را به خوبی مطالعه نمایید.

6- حداکثر ظرف مدت 10 روز پس از خرید از طریق اپلیکیشن و یا سایت اقدام به دریافت برگه گارانتی نمایید.

چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری لی گلد A6

اجزاء و قطعات: 

1)توپی

2)پنل تنظیمات

3)درجه طول دوخت

4)قفل کن طول دوخت

5)اهرم سرقایمی

6)تنظیم نخ ماسوره پیچ

7)شیشه روغن

8)تیغ برش نخ ماسوره پیچ

9)ماسوره پیچ

 

10)تنظیم نخ کوچک

11)تظیم نخ

12)کلید تک سوزن وسرقایمی

13)پیچ فشارپایه

14)شیطانک

15)نخ گیر

16)پایه دوخت

17)صفحه کشو

18)صفحه دوخت

 

راه اندازی چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری A6

1- تخته و پایه را از روی راهنمای نصب داخل کارتن نصب نمایید و لاستیکهای دور کارتر و زیر لولاها را بروی میز نصب نمایید. سپس  لولا های چرخ را بر روی بدنه نصب کرده وچرخ را بروی پایه قرار دهید. سنسور پدال را در زیر میز به گونه ای نصب نمایید که پدال در دو جهت قابلیت حرکت داشته باشد. سیم سنسور پدال را به محل سوکت مربوطه وصل نمایید. لازم به دکر است که این فیش فقط در یک جهت در سوکت مقابل قرار می گیرد.

راسته دوز کامپیوتری لی گلد A6

بعد از نصب سنسور پدال روکش آن را کمی عقب بکشید و از وصل بودن تک تک سیمهای داخل سوکت اطمینان حاصل نمایید.در آخر روکش را به محل خود برگردانید.

2- روغن را به مقداری که سطح آن بین دو علامت L وH (حد پایین و بالا) کارتربرسد ،درون کارتر بریزید. در صورتی که روغن کمتر ازL حد پایین باشد کلیه قسمت های چرخ خیاطی به خوبی روغن کاری نشده و در نتیجۀ ساییدگی دنده ها ، بوشها ومفاصل ،صدای چرخ شما زیاد خواهد شد و اگرکه با این حال به کار خود ادامه دهید احتمال قفل کردن چرخ نیز می باشد.

3- در پوش لاستیکی بالای میل سوزن بیرون بیاورید و به وسیله روغندان کاملا قسمت میل سوزن و نمدهای آن را آغشته به روغن نمایید.چرخ خیاطی را روشن نمایید لازم بذکر است که 30 دقیقه اول حرکت چرخ باید با سرعت پایین از آن استفاده شود، تا عملیات روانکاری اولیه به خوبی انجام شود.

 

اطلاعات کامل تر  در بخش راهنمای استفاده از محصولات و یا از لینک زیر در دسترس می باشد.

پر بازدیدها:

دسترسی ها: