همه چیز درباره چرخ خیاطی

همه چیز درباره چرخ خیاطی

<meta name="title" content="همه چیز درباره چرخ خیاطی">
<meta name="description" content="همه چیز درباره چرخ خیاطی در دسته بندی کلی بر مبنای کاربرد ، چرخ خیاطی را می توان به دو دسته چرخ خیاطی خانگی و چرخ خیاطی صنعتی دسته بندی کرد.">
<meta name="keywords" content="چرخ خیاطی, چرخ خیاطی صنعتی, قیمت چرخ خیاطی صنعتی">
<meta name="robots" content="index, follow">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<meta name="language" content="English">
<meta name="revisit-after" content="30 days">

هدف اولیه‌ی اختراع چرخ خیاطی، کم کردن کار دستی و سرعت بخشیدن به تولید بود. با اختراع چرخ خیاطی تغییرات زیادی در صنعت دوخت ایجاد شدماشین چرخ خیاطی خوب، مصرف برق زیادی ندارد و صدای زیادی تولید نمی‌کند؛ اما این موارد تنها مواردی نیستند که درخرید چرخ خیاطی باید به آنها توجه کرد.

قبل از خرید چرخ خیاطی باید از خودتان بپرسید که این وسیله را با چه هدفی می‌خرید؟

اگر برای کارهای معمولی مانند کوتاه کردن لباس و دوختن دزرها  به چرخ خیاطی نیاز دارید، باید برای خرید مدل‌های ساده‌‌ی چرخ خیاطی اقدام کنید.

اگر قصد دوخت لباس‌هایی با پارچه‌ی کشی،کتان،جین و یا …  را دارید شرکت جامه آرایان شمارا برای خرید چرخ خیاطی مناسبتان راهنمایی خواهد کرد.

 مهم ترین عوامل در خرید چرخ خیاطی موارد زیر می باشد:

  • شرکت تولید کننده
  • مدل چرخ خیاطی
  • عملکردها و ویژگی‌های چرخ خیاطی

 در انتخاب برند چرخ خیاطی و خدمات پس از فروش در هنگام  خرید دقت نمایید؛ چرا که برخی از این شرکت‌ها در ایران قادر به ارائه‌ی خدمات نیستند. همچنین وسایل جانبی بعضی از این شرکت‌ها در ایران به‌راحتی قابل تهیه نیستندچرخ خیاطی در انواع مختلف وجود دارد، در دسته بندی کلی بر مبنای کاربرد ، چرخ خیاطی را می توان به دو دسته چرخ خیاطی خانگی و چرخ خیاطی صنعتی دسته بندی کرد. چرخ خیاطی صنعتی ، یکی از انواع چرخ خیاطی است که برای انجام دوخت صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

چرخ خیاطی صنعتی خود شامل چند بخش میشود: نظیر چرخ خیاطی سردوز ، چرخ خیاطی راسته دوز، چرخ خیاطی میان دوز، چرخ خیاطی سرکیسه دوز و … وجود دارد.

 نوع چرخ خیاطی

چرخ خیاطی صنعتی در ابعاد بزرگ و وزن نسبتاً بالا تولید می شوند و کاربر باید توجه داشته باشد که هر چرخ خیاطی صنعتی فقط مخصوص یک قسمت از دوخت لباس میباشد. در صورتی که در چرخ خیاطی خانگی اینگونه نیست و اغلب چرخ خیاطی های خانگی قادر به انجام دوخت های مختلف اما غیر حرفه ای هستند مانند راسته دوزی،جا دگمه،سردوز و غیره. برخی از انواع چرخ خیاطی نیز وجود دارند که دارای قابلیت گلدوزی نیز می باشند.

امروزه تقریبا برای انجام هرکاری و هر دوختی یک دستگاه خاص وجود دارد و یکی از این دستگاه ها دستگاه گلدوزی صنعتی ( کامپیوتری) می باشد که برای زیبا تر شدن پوشاک به کار برده می شود. دستگاه گلدوزی  صنعتی به منظور تزئین و آرایش پارچه قابلیت سنگ زنی، مروارید زنی، قیطان دوزی ،نگین زنی ،پولک دوزی،طرح زنی ، نما زنی و گلدوزی بر روی انواع پارچه ها دو ابعاد مختلف را دارد. برای بررسی انواع چرخ های خیاطی صنعتی میتوانید به لیست قیمت شرکت جامه آرایان نازفر رجوع نمائید.

<meta name="title" content="چرخ خیاطی صنعتی و ماشین آلات دوخت">
<meta name="description" content="چرخ خیاطی صنعتی و ماشین آلات دوخت برش رویانگ به همراه گارانتی 14ماهه جهت تجهیز وراه اندازی کارخانجات پوشاک به تولید کنندگان ارائه مینماید">
<meta name="keywords" content="چرخ خیاطی صنعتی, قیمت چرخ خیاطی صنعتی, ماشین آلات دوخت و برش رویانگ">
<meta name="robots" content="index, follow">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<meta name="language" content="English">
<meta name="revisit-after" content="30 days">

پر بازدیدها:

دسترسی ها: