ورود/ثبت نام

دانستنیهای مهم در ارتباط با قیچی های برش

 

 

بی شک یکی از مهمترین مراحل در تولید پوشاک مساله برش است. کیفیت برش پارچه  بی شک به طور مستقیم بر تولید نهایی تاثیر می گذارد. امروزه دستگاه ها و ابزار های بسیاری برای انجام امر برش خیاطی طراحی و تولید گردیده است. اما برای تولیدهایی با حجم کمتر، قیچی های برش برقی بسیار مناسب هستند.

انواع قیچی:

-قیچی دستی

-قیچی برقی هشت پر

-قیچی برقی عمود بر

قیچی دستی

قیچی دستی:

قیچی یکی از لوازم جانبی خیاطی که تقریبا عملکرد آن مکمل کار با چرخ خیاطی است. قیچی دستی یکی از پر کاربردترین لوازم جانبی در صنعت پوشاک می باشد که دارای انواع  و اشکال مختلف برای ایجاد برش های متفاوت می باشد.

قیچی هشت پر

قیچی های هشت پر برای برش انواع پارچه های ظریف تا ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد. ارتفاع استاندارد پارچه ها برای برش توسط این مدل قیچی برقی، 24 میلی متر است. عملکرد برقی تیغه آن باعث می شود که برش با سرعت بیشتر و کیفیت بهتری صورت گیرد. بجای بکارگیری قیچی های دستی می توان از این نوع قیچی ها استفاده نمود و بعد از رسم الگوی برش به واسطه سرعت و دقت این قیچی پارچه را برای دوخت و دوز، برش داد. این قیچی برای برش انواع شلوار پارچه ای، پیراهن پارچه ای، لباس ورزشی، لباس بچگانه، لباس زیر و تریکو کاربرد دارد. توان مصرفی این قیچی برش خیاطی 248 وات می باشد. تیغه این قیچی هشت پر تولید کشور چین می باشد. قطر تیغ برش  قیچی هشت پر جک، 100 میلی متر است. وزن این قیچی برش 4 کیلوگرم است.جنس بدنه این محصول فلز است. این قیچی برش با ولتاژ 220 ولت کار می کند

قیچی عمودبر:

این نوع قیچی در برش چندين لايه پارچه همزمان  با هم كاربرد دارند. در برش پارچه ها نکته مهم این  است که چه میزان پارچه را بطور همزمان   می خواهیم برش دهیم. در صورتی که  ضخامت پارچه هايي كه ميخواهيم با هم برش دهيم، بیشتر باشد، باید قیچی های قوی تر با اینچ بالاتر انتخاب کنیم.

قیچی عمود بر 8 اینچ:

قیچی عمور بر 8 اینچ حدودا قابلیت برش تا  ارتفاع 16 تا 19 سانتی متر را دارد. عملکرد مناسب، قوی،

قیچی هشت پر

کم لرزش و کم صدای قیچی عمود بر، برش با کیفیت، سریع و زیبایی که ايجاد مي كند سبب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند.

قیچی عمود بر 5 اینچ:

این مدل قادر است تا ارتفاع 85 میلی متر پارچه را همزمان برش دهد. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای قیچی عمود بر، برش با کیفیت، سریع و زیبایی از ویژگی های این قیچی می باشد و مناسب برای برش انواع  پارچه از ظریف تا ضخیم کاربرد دارد.

قیچی عمودبر 10اینچ : 

قیچی برش 10 اینچ حدودا ارتفاع 20 تا 24 سانتی متر را می تواند برش بزند. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای قیچی عمود بر، برش با کیفیت، سریع و زیبایی که ايجاد ميكند موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند. این قیچی قابلیت برش پارچه تا ارتفاع 25/ 5
سانتی متر را دارد.

قیچی عمودبر  13اینچ:

قیچی های برش برقی که در تولیدات با حجم معمولی کاربرد دارد سالهاست که توسط تولیدی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در طراحی این محصول ضمن رعایت اصول زیبایی و کاربرپسند بودن استحکام و کارایی حداکثری لحاظ گردیده است. تیغه بسیار محکم و تیز این محصول در کنار بدنه قوی آن ، باعث شده تا افراد آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهند. چرخ های کوچک تعبیه شده در زیر محصول و همچنین دسته قرار گرفته روی بدنه امکان برش های خاص در بخش های مختلف پارچه را فراهم می سازد.

عملکرد مناسب، موتور قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری قیچی برش های رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. برش با کیفیت، سریع و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند.

قیچی عمود

ویژگی های عمومی قیچی های عمود بر :

قدرت موتور بالا و دمای پایین موتور-

مجهز به ساینده برای تیز کردن اتوماتیک لبه تیغه-

-قدرت برش بسیار عالی

تیغه نازک و تخت مناسب برای پارچه های ظریف-

طراحی شده با ضریب ایمنی بالا-

بسیار سبک

 

پر بازدیدها:

دسترسی ها: